Veelgestelde vragen

Bestellen

Een besteling plaatsen: stap voor stap

Een product in je winkelmandje plaatsen

Aanmelden/registreren

Leveringsmethode kiezen

Betalen

Bevestiging

Levertermijn, voorraad en prijzen

Beschikbaarheid van producten online

Beschikbaarheid van producten in de YAYA stores

Levertermijn producten

Prijzen en kortingen

Mijn bestelling bij YAYA

Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van mijn bestelling. Hoe kan ik jullie bereiken?

Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?

Zijn alle producten in de webshop ook verkrijgbaar in de YAYA stores?

Wat zijn de verzendkosten?

Kan ik de status van mijn bestelling online opvolgen?

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na betaling?

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na de bevestiging?

Mijn bestelling werd geannuleerd door YAYA. Waarom?

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen en toch al betaald. Wat nu?

Betalen

Betalen via www.yaya.be

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij het online betalen word ik doorverbonden met de website van mijn bank. Klopt dat?

Ik wil betalen met een kredietkaart, maar er wordt gevraagd om een code ter bevestiging in te geven. Hoe doe ik dat?

Ik heb betaald, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Werd mijn bestelling geregistreerd?

Ik probeer online te betalen, maar krijg telkens een foutmelding. Wat kan ik doen?

Is betalen via de webshop veilig?

Factuur van online aankoop

Levering

Leveringsmogelijkheden

Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Je bestelling is verzonden

Ik heb 2 of meer aparte online bestellingen geplaatst. Kan ik die samen laten verzenden?

Kan ik mijn leveringswijze nog aanpassen na het plaatsen van de bestelling?

Hoe kan ik mijn levering opvolgen?

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik artikelen met een verschillende levertermijn bestelde?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Er is een probleem met mijn levering

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Er zit nog een beveiliging aan mijn product. Wat nu?

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Retourneren

Ik wens een product terug te sturen of om te ruilen

Hoe retourneer ik een product?

Hoe doe ik een omruiling?

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Heb ik garantie?

Wanneer kan ik een product terugsturen voor garantie?

Ik heb geen garantie meer. Wat nu?

Klachten

Alle vragen, klachten of opmerkingen kunnen worden verstuurd naar onze klantendienst via team@yaya.be. We stellen alles in het werk om uw klacht binnen de 2 werkdagen na ontvangst te behandelen. Indien we uw klacht niet onmiddellijk kunnen oplossen, delen we u de vermoedelijke termijn mee en houden we u op de hoogte van elk onderzoek. 

  • Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd.  Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.
  • Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl
  • Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr

Toch nog vragen? Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 10u00 en 22u00 

Bel ons op +32 (0)3 808 21 85
Chat met ons via Live HELP