FAQ COVID-19

WINKELS

Is het dragen van een mondmasker verplicht?

Ja, vanaf zaterdag 11/7 is het dragen van een mondmasker in de winkels verplicht.

 

Gaan de winkels open op 11 mei?

Al onze winkels zullen op 11 mei de deuren opnieuw openen. 

We kijken er alvast naar uit om je terug te zien!

 

Zijn er aangepaste openingsuren?

Neem zeker een kijkje op deze pagina om de openingsuren van jouw YAYA winkel na te gaan.

 

Welke maatregelen nemen jullie voor de opening van de winkels?

Voor het betreden van de winkel:

  • Rekening houdende met de grootte van onze winkels zal een beperkt aantal klanten de winkel tegelijk kunnen betreden. Een medewerker zal aangeven wanneer je binnen mag.
  • Hou minstens 1,5 meter afstand. Vermijd elk fysiek contact. Ook buiten de winkel.
  • Heb je symptomen? Koorts, hoesten, kortademigheid of andere verkoudheidsklachten? We adviseren je ten zeerste om niet naar de winkel te gaan en online te shoppen.
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht.

Maatregelen in de winkel:

  • Er is aangegeven in welke richting je kan rondwandelen in de winkel. Hou minstens 1,5 meter afstand en vermijd elk fysiek contact. Gelieve niet te wandelen tegen de richting van de verbodsborden.
  • Desinfecterende gel is op meerdere plaatsen in de winkel beschikbaar.
  • Er is maximum 1  persoon tegelijk toegestaan in de lift indien van toepassing. Gelieve ook op de trap de aangegeven richting te respecteren.
  • De toiletten zijn momenteel gesloten.
  • Gelieve contactloos te betalen.
  • Kledij passen is mogelijk, hiervoor zijn wel strikte voorwaarden. Een medewerker in de winkel helpt jou graag verder.
  • Al onze medewerkers dragen een chirurgisch mondmasker.

 

Kan ik een afspraak maken voor een bezoek aan mijn YAYA winkel?

Een afspraak maken is niet mogelijk. Je kan gewoon langskomen in de winkel binnen de openingsuren.

BESTELLINGEN

Wat met mijn C&C bestelling?

Kan ik een bestelling plaatsen met afhaling in de winkel?

Kan ik de voorraad nakijken van een bepaald artikel in mijn YAYA winkel?

RETOURNEREN

Hoe kan ik een product retourneren?

Wordt de retourperiode aangepast?

AFTER SALES

Kan ik mijn defect product binnenbrengen in mijn YAYA winkel?

Ik heb reeds een After Sales dossier lopen bij YAYA, wanneer krijg ik hier een update over?

Mijn After Sales product ligt klaar in de winkel ter afhaling, kan ik het komen ophalen?

Toch nog vragen? Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 10u00 en 22u00 

Bel ons op +32 (0)3 808 21 85
Chat met ons via Live HELP

Cookie-instellingen voor de beste online Yaya-ervaring

Om jou de beste online ervaring te garanderen, gebruikt Yaya.be marketing, analytische, en functionele cookies (en vergelijkbare technologieën). Voor meer informatie verwijzen we je ook naar onze cookie policy. Op onze sites plaatsen soms derden tracking cookies om jou gepersonaliseerde advertenties te tonen buiten de website van Yaya.be. Daarnaast worden er tracking cookies geplaatst door sociale-medianetwerken. Door ‘cookies accepteren’ te selecteren ga je hiermee akkoord. Om je niet telkens dezelfde vraag te moeten stellen, slaan we jouw voorkeuren voor het gebruik van cookies op de website op voor twee jaar. Je kan je voorkeuren altijd wijzigen via onze cookie policy onderaan elke pagina op de website. Onze cookie policy